سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرگ تدریجی یک مسئول زمانی فرا می رسد که حتی طرفداران و مطالبه گران وی، علیه وی به صورت پنهانی دست به کار شوند و برای به زیر کشاندنش تلاش کنند.

امروز این جریان که هر روز پررنگ تر می شود را می توان در زنجان مشاهده کرد، تلاشی که سه سال قبل برای وارد کردن مسئولی به ظاهر توانمند انجام می شد وو در هنگام ورود وی برایش گاو قربانی می کردند، امروز به همتی دسته جمعی برای عزل و انتقال این مسئول تبدیل شده است. 

زنجانیان طبع ناشناخته ای دارند، نه آنان را می توان در زمره اصلاح طلبان جای داد و نه حتی می توان نام اصولگرا برایشان انتخاب کرد.

یک روز با سرما گرماییشان می شود و یک روز در گرمای تابستان، سرمازده می شوند.

این خاصیت آب و هوای این سرزمین نیز محسوب می شود که در وسط زمستان می توان گرمای 27 درجه را تجربه کرد و در چله تابستان به شاهد سردی هوا و بارش شدید باران و گاه در ارتفاعات برف بود.

این تبع ناشناخته شامل حال سیاسی و اقتصادی آنان نیز می شود، روزی برای ورودی کسی سر و دست می شکنند و فردا نشده، برای خروج وی نذر و نیاز می کنند، در این زمان است که هنگام مرگ یک مسئول فرا می رسد.

این معضل مربوط به زمانی است که مسئول نتواند انتظارات و توقعات ساکنان شهر زنجان به ویژه همان جناحی که حامی وی بوده است را برآورده کند و یا در جریانی غیر از مقصود آنان حرکت کند.

این روزها، صدای مرگ تدریجی یک مسئول در پست استانداری استان زنجان به گوش می رسد و جمشید انصاری خواسته ناخواسته می داند که باید برود و شاید دیگر فرصتی برای خدمت گذاری در عرصه ای دیگر نداشته باشد.

بهانه اصلاح طلبان حامی جمشید انصاری که روزی برای ورود وی سر و دست می شکستند به منظور جابجایی استاندار، عدم تحقق مطالبات آنان و نبود خروجی در عملکرد دو نیم ساله وی بیان می شود.

 


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :6
کل بازدید : 32365
کل یاداشته ها : 16


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ